هدایای سازمانی خاص

هدایای سازمانی خاص

سازمان ها، ادارات چه در بخش دولتی و چه خصوصی در مناسبت‌های مختلف مانند جشن ها و مراسم مذهبی، سالگرد تاسیس، مراسم تودیع و معارفه، تقدیر از کارمندان و بازنشستگان و … هدایایی را برای مدیران، کارمندان، و همکاران خود درنظر می‌گیرند.
در این مقاله طرح ترنج قصد داریم ببینیم هدایای سازمانی چه ویژگی‌هایی دارند؟ چه محصولاتی را می‌توان به عنوان هدیه سازمانی در نظر گرفت؟ و سؤالاتی از این قبیل که ما را در انتخاب هدیه سازمانی خاص کمک کند.

 

هدیه سازمانی خاص

هدیه سازمانی چیست؟

آیا تا کنون هدیه‌ای را از اداره یا شرکتی دریافت کرده‌اید؟!
در واقع هدیه سازمانی به هر نوع هدیه‌ای گفته می‌شود که در رویداد‌های متفاوت و خاص به کارمندان تا مشتریان خود اهدا می‌شود. رسالت هدایای سازمانی علاوه بر برندسازی، قدردانی و بالابردن روحیه کارمندان برای افزایش راندمان کاری و همچنین تقدیر از مشتریان مجموعه و تبدیل ایشان به مشتری‌های دائمی می‌باشد.

یکی از ساده‌ترین و پر استفاده‌ترین هدایای سازمانی که اکثر ما دریافت کرده‌ایم سررسیدهایی هستند که در بیشتر موارد بانک‌ها و شرکت‌ها در آغاز سال نو برای مشتریان و مجموعه‌های دیگر در نظر می‌گیرند. این سررسید‌ها با چاپ اختصاصی به همراه لوگو و سایر اطلاعات تا برند سازمان را در ذهن مخاطب ماندگار کنند.

 

چه زمانی هدیه شرکتی بدهیم؟

موقعیت‌های مختلفی برای دادن هدایای سازمانی وجود دارد که شما می‌توانید از آن برای ارتباط موثر با مشتری خود، تقدیر از کارکنان و همکاران استفاده نمایید.

  • ایام مناسبتی مانند عید نوروز، اعیاد مذهبی و همچنین روز های خاص مانند روز کارمند ، روز کارگر، روز برنامه نویس، روز طراح، روز وکیل و …
  • ایام مخصوص سازمان مانند سالگرد تاسیس شرکت، جشن تقدیر از بازنشستگان، ارتقاء شغلی کارمندان و…
  • علاوه بر زمان‌های مشخص می‌توانید در بازه‌های دیگر برای کارمندان و کارگران ، مدیران مجموعه و دیگر افراد هدایای را به رسم تشکر و قدردانی در نظر بگیرید.
  • یکی دیگر از موقعیت ها برای هدیه دادن شرکت در همایش‌ها، نمایشگاه‌های مختلف و … می‌باشد که این کار نیز به توسعه برند کمک بسیار زیادی می‌کند.

 

هدیه سازمانی

ویژگی یک هدیه سازمانی خاص

یک هدیه سازمانی با سایر هدایا تفاوت‌هایی دارد که باعث تمایز آن می‌شود که به چند مورد آن اشاره میکنیم:

  • اول اینکه یک هدیه سازمانی نباید یک هدیه دکوری و شخصی باشد و در واقع باید کاملاً رسمی باشد که برای مخاطب جذاب باشد.
  • یک هدیه سازمانی باید اصالت و هویت برند شما را نمایش دهد .
  • برای حفظ شان برند خود از هدایای خاص با بسته بندی شکیل و جذاب همراه با درج لوگو و مشخصات استفاده کنید، تا نام برند شما در یاد هدیه گیرنده نقش ببندد.
  • درکنار هدیه تبلیغاتی خود می‌توانید بروشور و کتابچه‌های معرفی محصول و خدمات خود را در اختیار مخاطب قرار دهید تا به این بهانه اطلاعات کاملی از سازمان شما در اختیار داشته باشد.
  • نکته خیلی مهم انتخاب هدیه ایست که استفاده روزانه و دائمی داشته باشد و هرلحظه در مقابل چشمان مشتری و مخاطبتان باشد.

 

دستاورد هدیه سازمانی چیست؟

هدایای سازمانی خاص مزایای بسیار زیادی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها دارد. که به مهمترین آنها خواهیم پرداخت:

1-معرفی برند

از مهمترین مزایای هدایای تبلیغاتی معرفی برند به جامعه هدف می‌باشد. درواقع این هدایا با داشتن اطلاعات و هویت سازمانی مانند لوگو، اطلاعات تماس و … باعث می‌شود تا مخاطب دائما در مسائل مربوطه، به شما فکر کند.

2-توسعه مشتریان و ایجاد وفاداری

به کمک هدایای سازمانی می‌توانید مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنید. علاوه بر گسترش کاری شما با اهدای این هدایا به مشتری‌های قبلی باعث ایجاد حس وفاداری می‌شوید و ارتباطی قوی و پایدار با آنها برقرار می‌کنید.

3-تقدیر از نیروی کارو بالابردن روحیه کاری

یکی از ارکان اساسی هر کسب و کاری کارکنان آن مجموعه می‌باشند . فعالیت اصولی کارکنان باعث رشد و پیشرفت مجموعه و حرکت به سمت تعالی می‌شود.
اگر به فکر بالا بردن راندمان کارکنان خود هستید با دادن هدایای تبلیغاتی علاوه بر تقدیر و  تشکر از کارکنان، انرژی مثبت را به آنها منتقل کنید..

4-ایجاد تمایز با رقبا

از مهم‌ترین مزیت‌هایی که هدیه دادن برای سازمان شما ایجاد می‌کند، ایجاد تمایز با برند‌ها و سازمان‌های رقبای شما است. این کار باعث بالا رفتن پرستیژ کاری شما می‌شود.

 

خرید هدیه سازمانی

معرفی ۴ نمونه هدیه سازمانی

همانطور که گفتیم هدایای سازمانی با رسمیت و جذابیت داشته باشند. مجموعه چاپ و هدایای تبلیغاتی طرح ترنج نمونه های زیر را به عنوان هدایای سازمانی مناسب به شما معرفی می‌کند.
تمامی این هدایا را می‌توانید از دفتر هدایا تبلیغاتی طرح ترنج تهیه نمایید.

 

کیف چرم:

کیف‌های چرم یکی از بهترین و پراستفاده‌ترین گزینه‌ها برای هدایای سازمانی هستند. کیف چرم در ابعاد مختلفی مانند کیف پول پالتویی، کیف‌های دستی کوچک، کیف های اداری ‌و … تولید می‌شوند. تنوع زیاد این محصول دست شما را برای انتخاب متفاوت باز می‌گذارد و می‌توانید براساس بودجه و سلیقه خود آیتم های مختلف را انتخاب نمایید.

خرید ست هدیه چرم

جاکارتی چرم:

اگر چه شاید فکر کنید جاکارتی گزینه کم استفاده‌ای در هدایای تبلیغاتی باشد اما امروزه با وجود کارت‌های بانکی متعدد، کارت ملی و کارتهای ضروری دیگر مانند گواهینامه ، پایان خدمت و… داشتن یک جاکارتی ضروری می‌باشد.
جاکارتی چرم هدیه‌ای بسیار کاربردی و ارزشمند است که علاوه بر زیبایی و نظم دادن به کارت مخاطب از استحکام بالایی نیز برخوردار است و قابلیت چاپ اطلاعات برند و تبلیغات را دارد.

چاپ جاکارتی تبلیغاتی

 

فلش و پاور‌بانک تبلیغاتی:

از ارزشمندترین و خاص ترین هدایای تبلیغاتی می‌توان به فلش و پاور بانک تبلیغاتی اشاره کرد.
اگر بدنبال یک هدیه دیجیتال و بروز برای مخاطبین، کارمندان و همکاران خود هستید پیشنهاد ما به شما انتخاب فلش، پاوربانک و یا هردوی آنها می‌باشد. علاوه بر قابلیت چاپ و حکاکی بر روی این محصولات، می‌توان به ضروری بودن آن در عصر تکنولوژی اشاره کرد.

خرید هدایای دیجیتال

ست تبلیغاتی:

ست‌های تبلیغاتی متنوع‌ترین هدیه ای هستند که می‌توان انتخاب کرد.
یک ست تبلیغاتی می‌تواند از محصولات چرمی مانند کیف پول، جاکارتی و جاسوئیچی تشکیل شده باشد و یا می‌تواند یک ست دیجیتال حرفه‌ای باشد که با فلش ، پاوربانک و کابل تهیه شده باشد.
این که یک ست تبلیغاتی از چه هدایای تهیه شده باشد بستگی به سلیقه و بودجه شما دارد. همچنین امکان تهیه ست تبلیغاتی مجزا برای آقایان و بانوان نیز می‌باشد. ست های تبلیغاتی در هاردباکس شکیل با چاپ برند شما در اختیارتان قرار می‌گیرد.
برای دریافت مشاوره تهیه هدایای سازمانی خود کافیست با شماره‌های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

 

نتیجه گیری

همانطور که در این مقاله خواندید هدایای سازمانی در ایام و مناسبت‌های مختلف توسط مدیران سازمان‌ها به کارمندان و مشتریان اهدا می‌شود. هدایای سازمانی با هدایای دیگر مناسبت‌ها متفاوت است و بهتر است برای انتخاب آن به نکات گفته شده توجه شود. حتماً بر روی هدیه لوگو یا مشخصات شرکت درج شود و جذابیت و زیبایی بسته‌بندی هدیه را دست کم نگیریم.

چنانچه جهت خرید هدیه سازمانی به مشاوره و راهنمایی نیاز داشتید با شماره‌های درج شده در سایت و یا از طریق واتس اپ یا اینستاگرام با مشاوران طرح ترنج در ارتباط باشید.

کلیدواژه : هدایای تبلیغاتی
طرح ترنج
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *