هدایای تبلیغاتی در فروش معجزه می‌کند

تاثیر هدایای تبلیغاتی در افزایش فروش

هدایای تبلیغاتی در فروش معجزه می‌کند

هدایای تبلیغاتی از جمله استراتژی هایی هستند که سازمان‌ها، شرکت‌ها و صاحبان مشاغل از آن‌ها برای یادآوری برند خود به مخاطبین استفاده می‌کنند. مدیران نیز با انتخاب هدایای مناسب از این استراتژی به سود کسب‌وکار خود استفاده می‌کنند. این هدایا انواع مختلفی دارند و به یک محصول خلاصه نمی‌شوند. ما در این مقاله قصد داریم جمله هدایای تبلیغاتی در فروش معجزه می‌کند را به شما ثابت کنیم که تاثیر هدیه تبلیغاتی در برندینگ و افزایش فروش شما کمک بسزایی خواهدکرد.

هدیه تبلیغاتی خاص

تاثیر هدایای تبلیغاتی در فروش

هر مشتری هنگام خرید محصول یا خدمات شما در ذهن خود انتظاراتی را تداعی می‌کند. این انتظارات در نتیجه تبلیغات شما یا آنچه سایر کاربران می‌گویند، رسانه‌های اجتماعی و عوامل دیگر ایجاد می‌شود. هدایای تبلیغاتی نیز مهم هستند و گاهی اوقات تاثیر زیادی بر برند و محصولات شرکت می‌گذارند و این موارد در ذهن عموم و مشتریان باقی می‌ماند.
اگر به مشتریان خود خدمات ارائه دهید و این خدمات فراتر از انتظارات آنها باشد، می‌تواند آنها را خوشحال کند. این رضایت منجر به تبدیل شدن شرکت شما به یک برند قهرمان در ذهن مشتری می‌شود. هدایای تبلیغاتی که توسط شرکت‌ها، صنایع، مراکز خدماتی و حتی سازمان‌های تجاری و موسسات مختلف استفاده می‌شود، روشی دیرینه در فرآیند بازاریابی، برای جذب مشتریان و مشاهده آن‌ها در تجارت جهانی در سراسر جهان است.
با اهدای هدایای تبلیغاتی مؤثر و مفید می‌توانید تأثیر معنوی طولانی مدتی بر آینده کسب‌وکار اینترنتی خود داشته باشید. تاثیر هدایای تبلیغاتی در فروش در موفقیت شما در تجارت و دیجیتال مارکتینگ، به جلب اعتماد بیشتر مشتریان به سمت شما کمک می‌کند.

خرید هدیه تبلیغاتی ارزان

 

مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در زمینه های مهم زندگی، کارایی و استفاده از هدایای تبلیغاتی نسبت به قبل افزایش یافته است و می توان گفت که این هدایا واقعا تأثیر زیادی دارند.

  • جلب رضایت مشتریان
    یکی از برنامه‌هایی که جوایز تبلیغاتی را در لیست خود گنجانده است، رضایت مشتری است، زیرا وقتی مشتری از خرید خود راضی باشد، باعث می‌شود که دوباره از آن شرکت خرید کند. شما می‌توانید با ارائه هدیه‌های تبلیغاتی به روش‌های مختلف انگیزه مثبت در آ‌ن‌ها ایجاد کنید.
  • کاهش هزینه ارسال پیام به مشتری
    هر هدیه تبلیغاتی یک پیام برای مشتریان شما دارد، برای مثال پیامی مبنی بر خرید مجدد یا پیام مبنی بر اینکه سایر محصولات خود را ارائه می‌دهید. زمانی که این پیام را در داخل بسته همراه با محصولات خود ارسال می‌کنید، در واقع این پیام را به صورت رایگان ارسال کرده‌اید و نیازی به هزینه بیشتر ندارید.
  • هدیه رایگان باعث خرید مجدد مشتری می‌شود
    گاهی اوقات همان هدیه رایگان ارسال شده به همراه محصول باعث می‌شود مشتری دوباره خرید کند.
  • معرفی غیرمستقیم محصولات و خدمات سازمان
    یکی از مهمترین کاربردهای این هدایا، نمایش غیر مستقیم کلیه محصولات و خدمات سازمان است. بسیاری از مشتریان سازمان‌ها و واحدهای تولیدی از تمامی خدمات و محصولات این تجارت اطلاعی ندارند. با کمک چنین هدایایی، شرکت‌ها می‌توانند خود را حتی به مشتریان همیشگی خود معرفی کنند.
  • هدایای تبلیغاتی یک راه عالی برای فروش محصولات و خدمات اضافی هستند.
    وقتی مشتری محصول شما را می‌خرد، می‌دانید که به کدام یک از محصولات دیگر نیاز دارد. به عنوان مثال شخصی که از شما لبتاب می‌خرد قطعا به خدمات کیف لبتاب و شارژر و غیره نیاز خواهد داشت. با ارائه یکی از این محصولات، سایر محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنید.
  • تبلیغ برند شما
    هنگامی که به دنبال دستیابی به فروش بیشتر با هدایای تبلیغاتی هستید، تبلیغ برند یکی از اهداف اصلی کسب‌و کارهای اینترنتی است. امروزه با توجه به افزایش رقبا در شرکت های مختلف، افزایش و دیدن نام برند و نام شرکت بسیار مهم است. هدیه‌های تبلیغاتی همانطور که گفتیم به طور معجزه آسایی باعث افزایش فروش محصولات بیشتر می‌شود، زیرا نام برند در ذهن مصرف کنندگان هک می‌گردد.

هدیه سازمانی

 

راهکارهای افزایش فروش با استفاده از هدایای تبلیغاتی

فرقی نمی کند که کسب‌و کار اینترنتی دارید یا سنتی، شما نیز می توانید از راهکارهای افزایش فروش استفاده کنید و با جذب مشتریان و وفادارسازی آنها، درآمد خود را افزایش دهید. این راهکارها با نتایج ثابت شده در بسیاری از فروشگاه‌ها بهترین راه برای استفاده از هدیه‌های تبلیغاتی است.

1- تخفیف برای افزایش فروش
در این استراتژی شما یک کارت تخفیف در کنار محصول خود قرار می‌دهید، یا اگر فروشگاه آنلاین دارید، کد تخفیف برای مشتریان ایمیل می‌کنید. سعی کنید برای هر پیشنهاد تخفیف تاریخ انقضا تعیین کنید.

2- ارائه کتاب الکترونیکی به مشتریان
محتوای وبلاگ باعث افزایش ترافیک می‌شود و یکی از اهداف بازاریابی محتوا باید تبدیل ترافیک به مشترکین باشد. کتاب‌های الکترونیکی و سایر آهن‌ربای‌های سرب یا هر چیزی مانند چک‌لیست‌ها، دوره‌های آموزشی کوچک، ایمیل‌ها و غیره را برای دریافت آدرس ایمیل کاربران و دریافت مشترکین به صورت رایگان ارائه ‌کنید.

3- مجموعه مدیریت الکترونیکی
یکی از محبوب ترین ابزارهای امروزی در بین مردم، وسایل الکترونیکی هستند. ابزارهایی مانند پاور بانک و هندزفری می‌توانند انتخابی کاملا درست و هوشمندانه در راهکارهای افزایش فروش باشند.

4- لیوان سرامیکی یا خودکار تبلیغاتی
در سال‌های اخیر، لیوان سرامیکی و ماگ یا خودکار تبلیغاتی به اقلام محبوب جهت ابزار تبلیغاتی تبدیل شده‌اند. به طوری که حتی برخی افراد به دنبال جمع‌آوری مجموعه ای از ماگ‌های تبلیغاتی هستند. بنابراین، این هدایا نیز می‌توانند یکی از راهکارهای افزایش فروش باشند.

لیوان و خودکار تبلیغاتیخرید ماگ و لیوان تبلیغاتی

5- ارسال نمونه محصول به منظور جذب مشتری
اگر می‌خواهید مشتریان خود را شگفت زده کنید یک نمونه محصول رایگان به آنها بدهید. به عنوان مثال، اگر فروشگاه اینترنتی فروش ساعت دیواری دارید ، نمونه کوچکی از محصول خود را به صورت رایگان برای مشتری ارسال کنید. البته برای تبلیغ برند خود می‌توانید نام برند یا لوگوی فروشگاه خود را روی صفحه ساعت دیواری حک کنید.

6- ایجاد چالش بین مشتریان خود
همه افرادی که در این چالش شرکت می کنند یک انگیزه مشترک دارند. این افراد از ایده های شما استقبال می کنند، و به احتمال خیلی زیاد محتوای شما را بین مخاطبین خود اشتراک گذاری می‌کنند. آ‌ن‌ها ممکن است از محصولات شما خرید کنند یا حداقل خاطره‌ای شخصی و به یاد ماندنی از برند شما خواهند داشت.

7- اهداء سررسید تبلیغاتی
اگرچه سررسید یکی از قدیمی‌ترین هدیه‌های تبلیغاتی است، اما همیشه می‌تواند در سبد تبلیغاتی شما باشد. سررسید همیشه در بین مردم محبوب است و به دلیل اینکه کاربرد زیادی دارد مشتریان از این هدیه استقبال فراوان می‌کنند.

راهکارهای افزایش فروش

8- کارت‌های تشکر و یادداشت‌های شخصی
یکی از بهترین هدیه‌های تبلیغاتی ارسال یک کارت سفارشی یا متن دست نویس از خودتان برای مشتریان است. زیرا باعث می‌شوید مشتری احساس ارزشمندی کند و جنبه انسانی‌تری به برند خود می‌دهید.

9-هدیه تبلیغاتی خاص
اگر می‌خواهید نام و شهرت برند شما از برندهای رقیب متمایز باشد و آن را به ویژه به نسل جوان منتقل کنید، از انواع هدیه تبلیغاتی خاص استفاده کنید. هدیه تبلیغاتی خاص به مدیران و مشتریان خاصی اختصاص دارد و از جمله هدایای تبلیغاتی است که به زودی فراموش نخواهد شد. هدایای تبلیغاتی خاص را می‌توان بر اساس نوع محصول طبقه بندی کرد. هدایای دیجیتال، هدایای چرمی، لیوان های تبلیغاتی، ساعت های تبلیغاتی، پیراهن و کلاه تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی، هدایای چوبی، صنایع دستی از جمله هدیه تبلیغاتی خاص هستند.

دستگاه بخور سرد DG01

نکات مهم در خرید هدیه تبلیغاتی

هنگام خرید هدیه تبلیغاتی می‌بایست به نکات مهمی که در زیر لیست شده است توجه کنید:

  • مشتریان خود را بر اساس استراتژی سازمانی خود دسته بندی کنید و برای هر دسته پاداش های ویژه و مرتبط تهیه کنید. به این ترتیب اثربخشی هدایای خود را افزایش می‌دهید و از خرج کردن بی‌مورد خودداری می‌کنید.
  • هنگام خرید هدیه برای مشتریان هدف خود کمی دست‌و‌دلباز باشید و با احترام به خود و مشتریان خود رفتار کنید. شاید هدیه ندادن بهتر از دادن یک هدیه بی‌ارزش یا ارزان باشد.
  • از خرید هدایای بسیار گران قیمت خودداری کنید. این ممکن است تأثیر منفی بر ارتباطات آینده شما با مشتریان کم درآمد داشته باشد.
  • روی کاربردی بودن و ماندگاری هدیه تمرکز کنید برای مثال یک کیف چرمی شیک انتخاب خوبی برای مدیر شرکتی است که نام شما را برای مدت طولانی در این زمینه تبلیغ می‌کند.
  • هدیه‌ای را انتخاب کنید که در حین تحویل با خیال راحت به دست مشتری برسد. با توجه به توزیع مشتریان در شهرهای دور و نزدیک، برای ارسال هدایا باید از اداره پست استفاده کنید. مراقب باشید هدایای آسیب دیده به دست مشتریان شما نرسد.

هدیه تبلیغاتی استان قمخرید ست هدیه مدیریتی

قیمت هدیه های تبلیغاتی

قیمت هدایای تبلیغاتی بصورت عمده با مقایسه با ابزارهای تبلیغاتی و کیفیت آنها تعیین می‌گردد. در اکثر مواقع با هدایای تبلیغاتی ارزان مختلف نمی‌توان با قاطعیت گفت که این محصول به دلیل ارزان بودن از کیفیت پایینی برخوردار است. البته قیمت بالای آن ملاک کیفیت آن نیست و گاهی به دلیل کمبود مواد اولیه برای تولید آن، قیمت ها به طور ناگهانی افزایش می‌یابد. از جمله هدایای تبلیغاتی ارزان می توان به ست چرم، سررسید، دفترچه یادداشت، خودکار، فلش، کیف، جاکلیدی، انواع پیکسل، لیوان، لباس‌های تبلیغاتی، نایلون‌های تبلیغاتی، ساعت، چراغ، فلاسک، پاور بانک و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

تماس با هدایا تبلیغاتی طرح ترنج
سخن آخر

در این مقاله متداول ترین ایده ها و راهکارها را برای استفاده از هدیه‌های تبلیغاتی جهت افزایش فروش و تبلیغ برند شما معرفی کردیم. استفاده از هدیه‌های تبلیغاتی یکی از راهکارهای افزایش فروش است که در مورد آن در این مقاله به تفصیل بحث کردیم. علاوه بر این، راه‌های دیگری نیز برای افزایش فروش سایت فروشگاهی شما وجود دارد که پیشنهاد می کنیم آن‌ها را هم بیاموزید.

 

کلیدواژه : هدایای تبلیغاتی
طرح ترنج
دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • rasa ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ / ۷:۵۸ ب٫ظ

    ممنون از مطلب مفید شما در مورد هدایای تبلیغاتی

    • طرح ترنج ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۹:۰۳ ب٫ظ

      ممنون از همراهی شما

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *