بهترین هدایای تبلیغاتی برای عید نوروز 1403

بهترین هدایای تبلیغاتی برای عید نوروز 1403

پکیج هدایای نوروزی شامل چه هدایایی است؟ هدیه مناسب برای عید نوروز چه هدیه ای است؟ تقریبا همه ما از این موضوع اطلاع داریم که بسیاری از شرکت ها و سازمان ها با رسیدن سال جدید و عید نوروز، هدایای تبلیغاتی ویژه ای را برای کارمندان و یا مشتریان خاص خود در نظر می گیرند. هدایای تبلیغاتی مناسب عید نوروز، شامل محصولات خاصی مانند تقویم، سررسید، خودکار، لیوان، ماگ، ست مدیریت و یا پک های الکترونیکی است. با خرید هدایای نوروزی 1403 می توانید به تبلیغ کسب و کار و برندسازی و افزایش فروش کسب و کار خود کمک ویژه ای داشته باشید. اگر شما هم می خواهید بدانید که بهترین هدیه تبلیغاتی عید نوروز شامل چه چیزهایی است در ادامه این مقاله از فروشگاه اینترنتی طرح ترنج با ما همراه باشید.

بهترین هدایای تبلیغاتی برای عید نوروز 1403

هدیه سازمانی عید نوروز 1403

اینکه برای همکاران، مدیران و یا پرسنل خود هدیه نوروزی مناسبی انتخاب کنید؛ دارای اهمیت است و باید پیش از رسیدن سال جدید درمورد آن فکر کنید. زیرا تبلیغات نوروزی بهترین فرصت برای جذب مشتری جدید و افزایش وفاداری مشتری های قدیمی است. در ادامه برخی هدیه های نوروزی که می تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد را معرفی می کنیم.

سررسید تبلیغاتی

یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای عید نوروز 1403 سررسید تبلیغاتی است. سفارش سررسید تبلیغاتی مناسب عید نوروز، یک هدیه ماندگار و مقرون به صرفه است که علاوه بر اینکه به تبلیغات کمک می کند باعث برندسازی نیز می شود. سررسید یک هدیه کاربردی است و بیشتر افراد از این مدل سررسید ها برای کارهای مخلتفی استفاده می کنند. شما نیز می توانید از میان صدها مدل سررسیدی که در فروشگاه طرح ترنج وجود دارد، مدل مورد پسند خود را انتخاب کنید و سپس لوگو و نام شرکت را سفارش بدید تا بر روی آنها حک شود و در دسترس همکاران و افراد مختلف قرار بگیرد.

بهترین هدایای تبلیغاتی برای عید نوروز 1403

تقویم رومیزی

تقویم رومیزی یکی دیگر از هدیه تبلیغاتی سال 1403 است. همه افراد برای منزل و یا محل کار خود به یک تقویم رومیزی نیاز دارند و بهترین فرصت برای شما این است که تقویمی با لوگوی سازمان و کسب و کار خودتان سفارش دهید و به مشتریان و یا کارمندان هدیه دهید تا علاوه بر برندسازی به برندینگ کسب و کار خود کمک کنید. تقویم های رومیزی تبلیغاتی دارای مدل های مختلف از جمله فانتزی، چوبی، اداری و … است و شما می توانید در دسته تقویم رومیزی در سایت طرح ترنج مدل های مختلف آن را مشاهده کنید.

هدایای الکترونیکی

امروزه بیشتر افراد به استفاده از ابزارهای دیجیتالی تمایل دارند. یکی از بهترین هدابای تبلیغاتی برای عید نوروز 1403، هدایای الکترونیکی است که شامل شارژر، فندک، فلش مموری، پاوربانک، ماگ هیتردار و … می باشد. با وجود اینکه این هدایا گران قیمت هستند، اما کاربردی ترین هدیه تبلیغاتی برای برند شما در پکیچ هدیه نوروزی است.

ست هدایای چرمی

هدیه تبلیغاتی چرمی یکی از بهترین گیفت نوروزی است؛ بخصوص برای هدیه دادن به مدیران و مقامات بالای مجموعه. چنین هدایای شیک و جذاب هستند و اگر شما هم به دنبال یک هدیه خاص هستید، پیشنهاد ما به شما هدایای چرمی مانند کمربند چرمی، جاکارتی، جاکلیدی، کیف های اداری و … است که هم یک هدیه عامه پسند و هم یک هدیه سازمانی نوروزی است.

بهترین هدایای تبلیغاتی برای عید نوروز 1403

خودکار و روان نویس

اگر برای خرید هدیه نوروزی نمی توانید هزینه زیادی در نظر بگیرید، اما به دنبال یک هدیه زیبا و ماندگار هستید؛ پیشنهاد ما به شما خرید خودکار و روان نویس تبلیغاتی است. خودکارهای تبلیغاتی، یکی از کاربردی ترین وسیله شخصی برای هر فردی است به این صورت که هر فرد بر روی میزکار و یا کیف شخصی خود یک خودکار به همراه دارد. شما با انتخاب خودکار تبلیغاتی و هک کردن لوگو و اسم برند خود بر روی آن می توانید روند تبلیغات را پیش ببرید. همچنین در کنار روان نویس تبلیغاتی می توانید از انواع دفترچه ها و سررسیدهای تبلیغاتی نیز استفاده کنید.

ساعت تبلیغاتی

یکی دیگر از بهترین محصولات به عنوان گیفت عید نوروز 1403 ساعت های تبلیغاتی است. با سفارش ساعت همراه با برند و لوگوی خود می توانید تقریبا هر ثانیه به تبلیغات کسب و کار خود کمک کنید. این ساعت تبلیغاتی دارای مدل های مختلفی هستند و در انواع دیواری، مچی، رومیزی و … وجود دارند و می توان گفت قیمت مناسبی دارند و مناسب ترین هدیه نوروزی هستند.

خرید ساعت تبلیغاتی

لیوان و ماگ نوروزی

یکی دیگر از هدایای کاربردی و جذاب نوروزی برای مشتریان و همکاران لیوان و ماگ تبلیغاتی در طرح ها و مدل های مختلفی است. لیوان وسیله ای است که چه در منزل و چه در محل کار مورد استفاده قرار می گیرد و برای نوشیدن انواع نوشیدنی ها از آن استفاده می شود. اگر به دنبال خرید هدیه نوروزی ارزان قیمت هستید، پیشنهاد طرح ترنج به شما خرید لیوان تبلیغاتی همراه با لوگو و برند شرکت است.

پک پذیرایی و خوراکی نوروزی

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی عید نوروز، پک پذیرایی است و در واقع بهترین انتخاب برای کسب و کارهایی است که با مواد خوراکی سروکار دارند. این پک ها همیشه یکی از جذاب ترین انتخاب ها بوده است. برای ساختن چنین پک هایی می توانید از میوه های خشک، آجیل، کاکائو، دمنوش، قندهای تزئینی، شکلات و … استفاده کنید. این پک های بهترین و مناسب ترین پک برای هدیه به کارمندان و مشتریان وقادار است و شما می توانید بر روی این پک ها لوگو و یا برند خود را هک کنید.

صنایع دستی تبلیغاتی

اگر به دنبال خرید هدیه نوروزی خیلی خاص و شیکی هستید، از همان ابتدا باید به سراغ صنایع دستی بروید. چنین هدایای برای مدیران، مشتری های خاص و کارمندان ارشد مناسب است. صنایع دستی شامل محصولات قلم کاری، میناکاری، گلدان، قاب و بشقاب های طلاکوبی هستند. شما با توجه به بودجه و سلیقه خود می توانید هر کدام از آنها را سفارش دهید و به صورت بسته بندی خیلی شیک و باکلاس از سایت طرح ترنج دریافت کنید.

بهترین هدایای تبلیغاتی برای عید نوروز 1403

نتیجه گیری

در این مقاله از فروشگاه آنلاین هدایای تبلیغاتی طرح ترنج درمورد بهترین هدایای تبلیغاتی برای عید نوروز 1403 صحبت کردیم و گفتیم که اگر به دنبال خرید هدایای نوروزی مدیریتی و یا هدیه سازمانی عید نوروز هستید می توانید خودکار و روان نویس تبلیغاتی، تقویم و سررسید تبلیغاتی، لیوان و ماگ تبلیغاتی، پک های پذیرایی و … را با توجه به سلیقه و بودجه خود انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که شما می توانید بر روی هر محصولی لوگو و برند خود را حک کنید تا علاوه بر حس رضایتمندی در مشتریان به برندینگ کسب و کار خود کمک شایانی کرده باشید. همچنین اگر در زمینه انتخاب محصول نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید می توانید با شماره های مندرج تماس بگیرید و با ما در ارتباط باشید.

طرح ترنج
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *