خرید هدایای تبلیغاتی کیش

خرید هدایای تبلیغاتی کیش

جزیره کیش با وجود وسعت کم، فضای بسیار گسترده و مناسبی برای بسیاری از زمینه‌های شغلی دارد. تعدد کسب و کارها در این فضای کوچک سبب ایجاد یک رقابت گسترده میان فعالیت‌های مختلف می‌شود. در کنار ارائه خدمات مناسب، یقیناً به کارگیری شیوه‌های تبلیغاتی موثر و جذاب، برگ برنده یک کسب و کار خواهد بود. برای این منظور، استفاده از هدایای تبلیغاتی کیش می‌تواند یک راهکار مناسب باشد. شاید نام هدایای تبلیغاتی تا حالا به گوش شما هم رسیده باشد و در مورد آن کم و بیش اطلاعاتی داشته باشید. با توضیحاتی که در ادامه مطلب بیان می‌کنیم، شما را بیشتر با این شیوه تبلیغاتی آشنا می‌کنیم. باید بگوییم که هدایای تبلیغاتی انواعی از هدایا هستند که شرکت‌ها، نهادها و موسسات برای جلب توجه طرافیان خود مانند کارمندان و مشتریان، به آن‌ها اهدا می‌کنند.

این هدایا در به دست آوردن مشتریان وفادار به این‌ مجموعه‌ها کمک قابل توجهی می‌کنند. این هدایای تبلیغاتی هر چه قدر جذاب‌‌‌تر باشند، افراد و مخاطبان بیشتر‌ی را جذب خواهند کرد‌ و در نتیجه آن فروش و سود بالاتری را برای صاحبان کسب و کار، بوجود خواهند آورد. هدایای تبلیغاتی کیش اگر به درستی تهیه شوند‌، به‌خوبی می‌توانند اهداف شرکت‌های خود را براورده کنند‌. در ادامه درباره کاربرد این هدایا و انواع آن، مطالبی را به شما توضیح خواهیم داد.

خرید هدایای تبلیغاتی کیش

اهمیت و کاربرد هدایای تبلیغاتی در کیش

امروزه تبلیغات به وسیله هدایای تبلیغاتی یکی از موثرترین روش‌ها‌ در کسب وکارها و مشاغل گوناگون می‌باشد. این شیوه تبلیغ برای همه انواع حرف مفید وپربازده می‌باشد.هدایای تبلیغاتی کیش یکی از این هدایا می‌باشد، که تنوع زیادی از حیث نوع و قیمت داشته و می‌تواند توجه مخاطبان وفادار زیادی را جلب و آنها را جذب شرکت شما کند. هدایای تبلیغاتی کیش به دو شکل به دست مخاطب می‌رسد، یکی بطور مستقیم به همکاران و مشتریان شرکت‌ اهدا می‌شوند و دیگری به صورت  غیرمستقیم در نمایشگاه‌ها و فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی معرفی و عرضه می‌‌گردند.

انواع هدایای تبلیغاتی در کیش

هدایای تبلیغاتی کیش از تنوع زیادی برخوردارند و می‌توا‌ن آن‌ها را به اقسام زیر طبقه‌ بندی کرد:

۱-کالاهای بدون علامت تجاری:

این دسته از هدایای تبلیغاتی، نشان تجاری مشخصی ندارند و بیشتر به عنوان هدیه هستند، مثلا تلفن همراه بدون نشان تجاری، محصولات آشپزخانه بدون نشان تجاری و غیره…..

۲-کالاهای دارای نشان تجاری:

عرضه این نوع از هدایای تبلیغاتی کیش، به نسبت گروه اول وسیع‌تر بوده و هر محصولی که لوگوی شرکت را داشته باشد شامل می‌شود. مانند دستکش‌، کلاه و پلاک وغیره

از جمله هدایای تبلیغاتی معمول کیش می‌توان موارد زیر را نام برد :

۱. لوازم الکترونیکی: این نوع از لوازم که شامل، هارد و دیسک و بولوتوث و اسپیکرو پاوربانک است، نام و لوگوی شرکت را با خود دارند و می‌توانند به گسترش‌ برند شرکت  کمک کنند.

۲. لوازم خودرو:  شامل برچسب خودرو و نظافت‌کننده و فلاسک و سایر متعلقات خودرو می‌باشند.

۳. لوازم خانگی:  شامل لوازم آشپزخانه ولوازم تزیینی با نام شرکت میباشد.این هدایای تبلیغاتی،به گسترش‌ برند تجاری شما کمک زیادی خواهند کرد

۴. لوازم التحریر: که مشتمل بر مداد و دفترچه یادداشت و بلاک نوت می‌باشد؛ برای دوستان و همکاران شما مفید و جالب توجه خواهد بود و به تبلیغ برند  شما کمک می‌کند.

۵. سررسید: یکی ازهدایای تبلیغاتی کیش که بسیار پرطرفدار نیزمی‌باشد سررسید تبلیغاتی است وکاربرد وسیعی داشته و در جهت برقراری ارتباط  خوب و موثر با مشتری استفاده‌ می‌شود و علامت تجاری شرکت مد نظر نیز درآن آورده شده است. سرسید ازانواع کادوهای خلاقانه در کیش می‌باشد که انواع تبلیغاتی آن در اندازه های مختلفی مانند سررسید وزیری و اروپایی ساخته می شود.

اگر تمایل دارید سررسید شما جذابیت کافی برای مشتریان داشته باشد؛ از رنگ‌های دلنشین و زیبا استفاده کرده و اطلاعات مفیدی از شرکت و خدمات خود را در آن ارائه دهید. سررسید معمولا برای شرکت‌هایی که ارتباط دائم با مشتریان خود دارند، هدیه تبلیغاتی محبوب و مناسبی محسوب می‌شود.

۶. تقویم: از آن دسته هدایای تبلیغاتی جذاب و محبوب کیش می‌باشد که می‌تواند ابزار مناسبی جهت تبلیغات شرکت شما باشد. تقویم که معمولا منعکس کننده مناسبت‌‌های‌ سالانه است‌ می‌تواند ابزار کاربردی جهت تبلیغ کار شرکت نیز باشد.

خرید هدایای تبلیغاتی کیش

خرید هدایای تبلیغاتی ارزان کیش

بعضی از اشتباهات راجب در خرید هدایای تبلیغاتی ممکن است توجه بیش از حد به قیمت های بالا باشد، اما این هدایا تنوع قیمت گسترده‌ای دارند. به عنوان مثال لوازم الکترونیکی نسبت به بقیه کالاها  قیمت به نسبت بالاتری دارند. اگر بازه مشتریانتان زیاد است، بایستی سعی کنید تا بر اساس بودجه خود، هدیه تبلیغاتی را انتخاب کنید که بتوانید تعداد بیشتری از آن را تهیه کرده و به مشتریان بیشتری عرضه کنید.

از این‌ نوع هدایا می‌توان خودکار تبلیغاتی، کلاه‌، فلش تبلیغاتی و جاکلیدی را نام برد. معمولا اصلی‌ترین وظیفه صاحبان کسب و کار جلب توجه مشتری‌ها می‌باشد‌؛ تا بتواند تولیدات و خدمات خود را به نحو مطلوبی به آن‌ها عرضه کنند. یکی از بهترین‌ راه‌‌های جلب توجه‌، تدارک هدیه جذاب و ارزشمند برای مشتری می باشد. هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت کیش پیغام و برند شما را به افراد زیادی نشان می‌دهند و روی ذهن مخاطب خود اثرگذاری بسیار خوبی دارند‌.

خرید هدایای تبلیغاتی کیش

خرید هدایای تبلیغاتی خلاقانه در کیش

هزاران موسسه از نوع خصوصی و دولتی در حال فعالیت هستند؛ که جهت پیشرفت و بقای خود نیاز به  تبلیغات دارند. پس کسب‌ و کارها و تشکیلات گوناگون برای پیشرفت خود نیاز به تبلیغات چشم‌گیر و خلاقانه و نه پیش پا افتاده و ساده خواهند داشت. این نکته از این جهت مهم است که اگر روش تبلیغاتی خاص و منحصر به فرد باشد، ارزش و جایگاه واقعی آن نهاد را بهتر نشان خواهد داد. انتخاب هدایای تبلیغاتی خلاقانه در کیش، نسبت به هدایای سنتی، جذابیت و تاثیر بیشتری را بر روی مشتریان خواهد داشت. هدایای خلاقانه‌ای نظیر فلش‌های تبلیغاتی با ظاهر خاص و بیانگر لوگو و برند کسب و کار، می‌تواند یک هدیه تبلیغاتی بسیار پرکاربرد و جذاب باشد.

برای کسب نتیجه خوب در انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب‌، موارد زیر پیشنهاد می‌شود :

۱.تحقیق پیرامون شخصیت مخاطبان:

مهمترین نکته‌ای که‌ باید در انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب به آن توجه کنیم، به دست آوردن اطلاعاتی راجب شخصیت مخاطبان مورد نظر شرکت ما می‌باشد. آمارها گویای این مطلب است که نوع هدایای تبلیغاتی، تاثیر بسیار زیادی بر روی اثربخشی آن خواهد داشت. حتما اطلاعاتی راجب سن، ویژگی اخلاقی و محیط پیرامون آنها بدست آورید، و سپس اقدام کنید. در صورتی که دستیابی به این اطلاعات مقدور نیست، استفاده از هدایای معمول نظیر سر رسید و یا خودکار تبلیغاتی می‌تواند جایگزین مناسبی باشد.

2. توجه به بودجه و قیمت هدایای تبلیغاتی:

یقیناً یکی از مهمترین پارامترها در تعیین هدیه تبلیغاتی مناسب، قیمت آن است. برای منظور باید تعدد مشتریان بودجه‌ای که در نظر دارید را مشخص کنید. به فرض اگر در کسب و کار خود با مخاطبان و مشتریان بسیاری سر و کار دارید، بایستی هدایای تبلیغاتی ارزان‌تری را انتخاب کنید تا بتوانید به افراد بیشتری ارائه کنید.

3. انتخاب طرح شکیل و ساده:

گرچه نماد و لوگوی شرکت، برای تبلیغات مناسب باید بر روی هدیه تبلیغاتی چاپ یا هک شود، اما گاهی اوقات مشتریان به خاطر ایجاد ظاهر نامناسب، رغبت زیادی برای استفاده از آن کالا نخواهند داشت. به همین خاطر تمامی این جزئیات باید بر اساس اصول و دقت کافی انجام گیرد. هدایای تبلیغاتی جذاب با طرح ساده می‌توانند در مدت زمانی بیشتری در ذهن مخاطب شما باقی بمانند. بهتر این است که تا حد امکان برند خود را در قسمت مناسبی از هدایای تبلیغاتی خود قرار دهید تا تصویر زیباتری  آدر خاطر بیننده مجسم شود و مخاطب شما از آنچه به عنوان هدیه تبلیغاتی دریافت می‌کند، راضی بوده و به خوبی بتوانید هدف و پیغام خود را به او منتقل کنید.

4. بسته بندی زیبا را فراموش نکنیم:

تا زمانی که طرح و بسته بندی قابل قبولی برای هدایای تبلیعاتی خود انتخاب نکنیم به هدف خود نمی‌رسیم‌. قبل از اینکه مخاطب هدایای شما را ببیند‌، طرح و بسته بندی آن را می‌بیند و قبل از هر چیزی بسته بندی آن در ذهن مخاطب نقش می‌بندد‌، به همین دليل باید از باکس و ساک های دستی زیبا و جعبه های رنگارنگ جهت بسته بندی استفاده کنیم.

نتیجه گیری

امروزه جهت شناساندن برند به مخاطب، راه‌های مقرون به صرفه‌ای وجود دارد. یکی از راه‌های بازاریابی کم هزینه برای جلب توجه مخاطب و تبدیل آن به مشتریان بالقوه، تدارک هدایای تبلیغاتی خوب و مناسب می‌باشد. با فرار رسیدن ایام مناسبت‌ها و رویداد‌های‌ خاص، مسئله‌ای که توجه مسئولان را به خود جلب می‌کند، تهیه هدایای خوب و متناسب با بودجه می‌‌باشد .هدایای تبلیغاتی شعار شما را به نحو مطلوبی به مخاطب ارائه می‌دهد‌ و تا وقتی که مخاطب از هدیه تبلیغاتی مناسب شما استفاده می‌کند، تبلیغ برند شما در پیش چشم او و اطرافیانش، ادامه خواهد داشت.

طرح ترنج
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *