راهنما خرید تی شرت تبلیغاتی + پیشنهادات ویژه

راهنما خرید تی شرت تبلیغاتی

خرید تیشرت تبلیغاتی به شما کمک می کند تا از بهترین و موثرترین روش تبلیغ برند و کسب و کار خودتان استفاده کنید. امروزه بیشتر کسب و کارها و برای برندینگ و تبلیغات خود از تیشرت های تبلیغاتی استفاده می کنند؛ آن هم به دلیل اینکه محصول کاربردی است و نقش مهمی در برندینگ دارد. شرکت هدایای تبلیغاتی طرح ترنج در زمینه لباس تبلیغاتی متناسب با جنس پارچه، قیمت و طرح های متنوع محصولات مختلفی را به شما پیشنهاد می دهد.

تیشرت تبلیغاتی چیست؟

با هدیه دادن تی شرت تبلیغاتی کارمندان، مشتریان و طرفداران خود می توانید یک کمپین بزرگ تبلیغاتی را راه اندازی کنید. تی شرت های تبلیغاتی در مدل های مختلفی تولید می شوند و شما می توانید پس از انتخاب مدل مورد نظر برای سفارش محصول خود با شماره های مندرج شده در سایت تماس بگیرید. چاپ با طرح خاص و متنوع مورد توجه بسیاری از جوانان و نوجوانان قرار گرفته است. اگر طرح خاصی مد نظرتان است و یا می خواهید لوگوی خود را بر روی لباس ها چاپ کنید، طرح مد نظر خودتان را برای ما ارسال کنید و از مشاوره رایگانی که تیم پشتیبانی در اختیارتان قرار می دهد، بهره مند شوید.

مزایای خرید تیشرت تبلیغاتی

تیشرت ها با توجه به اینکه ماهیت کاربردی و یک سبک ساده و جذابی دارند یک انتخاب عالی برای هر موقعیتی است و چه در فصل و چه در گرما می توان از آن استفاده کرد. مزیت تیشرت تبلیغاتی این است که در هر شرایطی به عنوان یک پوشش مورد استفاده قرار می گیرد. سفارشی سازی تیشرت، دست و بال شما را برای خرید باز می گذارد و شما هر طرحی که مایل باشید را می توانید بر روی آن چاپ کنید. به عنوان پیشنهاد شما می توانید در هنگام خرید اینترنتی تیشرت تبلیغاتی، لباس یقه دار با جنس جودون یا همان تیشرت جودون شرکتی تبلیغاتی، رنگ آبی و طرح انتخابی سفارش دهید.

انواع تیشرت تبلیغاتی

برای سفارش تیشرت تبلیغاتی در سایت هدایای تبلیغاتی طرح ترنج شما هیچ محدودیتی در انتخاب طرح و مدل ندارید. به این صورت که می توانید یقه ساده یا کشباف، یقه لاسکنه و یا یقه پیراهنی و … انتخاب کنید. امکان چاپ سفارشی برای تمام مدل های تی شرت تبلیغاتی وجود دارد.

راهنما خرید تی شرت تبلیغاتی

پیشنهادات ویژه برای انتخاب تی شرت تبلیغاتی

تی شرت های تبلیغاتی در انواع متنوعی ارائه می شود و شما می توانید آنها را در لیست محصولات هدیه تبلیغاتی طرح ترنج مشاهده کنید. اما اگر برای انتخاب مدل لباس مردد هستید، ما در ادامه یکسری از محصولات پیشنهادی را به شما ارائه می دهیم.

تیشرت تبلیغاتی یقه دار

خرید تیشرت تبلیغاتی یقه دار، یکی از بهترین انتخاب هایی است که شما می توانید داشته باشید. اما یقه لباس نیز خود مدل های مختلفی دارد که در ادامه به دو مورد از آنها اشاره می کنیم.

تیشرت تبلیغاتی یقه گرد و یقه هفت

تیشرت یقه گرد دقیقا از اسمش مشخص است و یکی از بهترین انتخاب ها است. این تیشرت برای کسانی مناسب است که صورت کشیده دارند، زیرا اندام آنها را متعادل تر نشان می دهد. اگر تیشرت تبلیغاتی خود را یقه گرد انتخاب کردید، فقط کافی است با شماره های مندرج شده در سایت تماس بگیرید.

تیشرت تبلیغاتی آستین بلند

برای انتخاب تیشرت باید فصل مورد نظر خود را نیز در نظر داشته باشید. اگر می خواهید در فصل پاییز و یا زمستان هدیه تبلیغاتی هدیه دهید، باید خرید تیشرت آستین بلند خریداری کنید.

تیشرت تبلیغاتی آستین کوتاه

در وسط تابستان و گرما بیشتر افراد ترجیح می دهند از لباس های آستین کوتاه استفاده کنند. پس شما هم بهتر است در چنین فصلی برای آگاهی برند خود نسبت به خرید تیشرت تبلیغاتی آستین کوتاه اقدام کنید.

تیشرت تبلیغاتی یقه دار سه دکمه

بعضی از تیشرت ها در قسمت یقه سه دکمه دارند، که این مزیت مورد توجه افراد زیادی است. این تیشرت ها در گروه انواع تیشرت تبلیغاتی قرار دارند و شما می توانید برای خرید آنها اقدام کنید. خرید تیشرت تبلیغاتی سه دکمه می تواند بهترین انتخاب باشد.

گلدوزی تیشرت تبلیغاتی

با داشتن دستگاه های پیشرفته در زمینه گلدوزی می توان لوگوی اختصاصی شرکت ها را بر روی تیشرت تبلیغاتی با نخ های پلی استر ایجاد کرد. مزیت های گلدوزی در مقایسه با چاپ این است که حس بهتری برای مخاطب ایجاد می کند و با در نظر داشتن ظرافت بیشتر مشتریان تمایل به گلدوزی کردن روی لباس دارند.

تیشرت تبلیغاتی تعداد کم

سفارش تبلیغاتی تیشرت تبلیغاتی در سایت طرح ترنج می تواند از یک عدد تا تعداد بالا باشد. محدودیتی برای تعداد سفارش وجود ندارد. شما می توانید پس از مشاهده جنس، طرح نهایی و بررسی کیفیت محصولات سفارش خود را نهایی کنید. پس چه قصد خرید تیشرت تبلیغاتی به تعداد کم دارید و یا تعداد بالا می توانید خرید خود را از فروشگاه طرح ترنج انجام دهید.

خرید تیشرت تبلیغاتی در سایت طرح ترنج

راهنما خرید تی شرت تبلیغاتی

تیشرت های تبلیغاتی بهترین راه برای معرفی برند شماست. از لباس کار تبلیغاتی که در این قسمت از سایت طرح ترنج معرفی شده است می توانید به صورت عمده سفارش دهید. پوشیدن تی شرت با طرح سفارشی، نشان دهنده یک برند خاص می باشد. برای افراد یک تیم، شرکت، سازمان، نه تنها نشان دهنده یک نظم و زیبایی خاص است بلکه نشان دهنده اعتبار برند و ایجاد ماندگاری در ذهن مخاطب است. در هنگام خرید آنلاین تی شرت تبلیغاتی می توانید اطلاعاتی در رابطه با جنس، رنگ بندی، طرح و سبک و قیمت تیشرت تبلیغاتی بدست آورید و سپس سفارش خود را نهایی کنید.

لیست قیمت تی شرت تبلیغاتی

قیمت تیشرت های تبلیغاتی از مهم ترین مزیت طرح ترنج در مقایسه با تولیدکنندگان و سایت های دیگر است. شما با در نظر گرفتن قیمت، جنس، تعداد، نوع چاپ و سبک تیشرت می توانید در مناسبت ترین قیمت سفارش خود را ثبت کنید. شما می توانید برای اطلاع از قیمت تی شرت کار مردانه و یا مهندسی و یا نحوه سفارش چاپ تیشرت تبلیغاتی با شماره های مندرج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

نتیجه گیری:
در این مقاله از شرکت هدایای تبلیغاتی طرح ترنج درمورد راهنمای خرید تی شرت تبلیغاتی با شما صحبت کردیم و بیان کردیم که اگر شما قصد خرید تیشرت تبلیغاتی دارید می توانید آن را در مدل ها، رنگ ها و سبک های مختلف سفارش دهید و با سفارش چاپ اختصاصی طرح و لوگوی خود را بر روی تی شرت های تبلیغاتی به برندینگ و معرفی کسب و کار خود کمک کنید.

طرح ترنج
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *