مراحل انتخاب فلش مموری تبلیغاتی خوب با قیمت مناسب

انتخاب فلش مموری تبلیغاتی خوب با قیمت مناسب

فلش مموری های تبلیغاتی نوعی فلش مموری هستند که بدون نام به بازار عرضه می شوند. روی فلش تبلیغاتی امکان چاپ لوگو یا شعار تبلیغاتی و اطلاعات تماس وجود دارد.

این محصول به عنوان یک هدیه تبلیغاتی دیجیتال توسط سازمان و شرکت ها به مشتریان هدیه داده می شود. فلش مموری تبلیغاتی یک ابزار کارآمد و ماندگار است که می تواند تا چند سال مورد استفاده قرار گیرد و برند شما را به مخاطبانتان یدآوری کند.

از ویژگی های فلش مموری تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انتقال سریع اطلاعات تبلیغاتی به مشتریان
  • وسیله ای کاربردی برای ذخیره و جابجایی اطلاعات
  • تنوع بسیار بالا و جنس های متنوع
  • امکان چاپ و یا حک لیزر
  • کیفیت بالا همراه با گارانتی

امروزه فلش مموری تبلیغاتی بدلیل استفاده گسترده توسط افراد جامعه، به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ایده آل و تأثیرگذار محسوب می‌شود که کمک بسزایی در تبلیغات می کند.

نکات مهم برای انتخاب فلش مموری تبلیغاتی خوب

برای اینکه فلش مموری تبلیغاتی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب تهیه کنید ، نکات زیر را در نظر بگیرید :

کیفیت و گارانتی

  • فلش مموری‌هایی انتخاب کنید که از چیپست های اصلی مانند سندیسک، توشیبا، سامسونگ و غیره استفاده شده باشد و در صورتی خرابی ضمانت برگشت داشته باشد.

قیمت مناسب

  • هزینه تبلیغات برای شرکت ها هائز اهمیت است ، پس فلش مموری‌ تبلیغاتی را از فروشگاه های معتبر مانند طرح ترنج با قیمت مناسب تهیه کنید.

طراحی و چاپ

  • فلش هایی را برای هدیه دادن انتخاب کنید که طرح زیبایی داشته باشند و برای کسب و کار شما مناسب باشند . یکی از فلش مموری های تبلیغاتی که فضای بسیار مناسب برای تبلیغات دارد ، فلش مموری کارتی است که امکان چاپ دو رو را دارد.

ظرفیت فلش مموری تبلیغاتی

  • در انتخاب فلش مموری با ظرفیت مناسب برای مخاطبتان دقت کنید . در فروشگاه هدایای تبلیغاتی طرح ترنج ما فلش های تبلیغاتی در ظرفیت 8 ، 16 ، 32 ، 64 و 128 گیگ ارائه می دهیم.

 

با در نظر گرفتن این نکات ساده و مهم و بررسی دقیق نکات ، می توانید فلش مموری تبلیغاتی خوب برای هدیه دادن به مشتریان خود انتخاب نمایید.

مراحل انتخاب فلش مموری تبلیغاتی خوب

 

انواع فلش مموری تبلیغاتی

ما در مجموعه طرح ترنج انواع فلش مموری تبلیغاتی در ظرفیت های متفاوت و متریال های مختلف را در اختیار شما مدیران محترم و صاحبین کسب و کار ارائه میدهیم.

انواع فلش مموری تبلیغاتی از لحاظ جنس بدنه به شرح زیر میباشد:

  1. فلش مموری فلزی 
  2. فلش مموری چوبی
  3. فلش مموری چرمی
  4. فلش مموری پلاستیکی 
  5. فلش مموری سیلیکونی

و از لحاظ کاربرد به موارد زیر دسته بندی می شوند :

  1. فلش مموری LED 
  2. فلش مموری کارتی
  3. فلش مموری OTG 
  4. فلش مموری خودکاری 
  5. فلش مموری اختصاصی

خرید فلش مموری تبلیغاتی همراه با گارانتی

شرکت ها فلش مموری تبلیغاتی را به دلیل اینکه محصولی کاربردی و هدیه ای خلاقانه به حساب می آید انتخاب می کنند . در اصل زمانی که فلش تبلیغاتی را به مشتری هدیه می دهید ، به شناخت برند خود در ذهن مشتری کمک می کنید.

با این وجود کیفیت همیشه برای مشتریان بسیار مهم است و در مورد فلش مموری تبلیغاتی و سایر هدایای دیجیتال این موضوع بسیار مهم تر خواهد بود .

ما در فروشگاه طرح ترنج تمام فلش مموری های تبلیغاتی را با ضمانت تعویض در اختیار مشتریان خود قرار میدهیم.

ضمانت فلش مموری تبلیغاتی به‌ عنوان یک هدیه تبلیغاتی با بیشترین طول عمر و قیمت ارزان ، به خریدار این اطمینان را می دهد که در صورت هر گونه مشکل برای چیپست فلش مموری ، فروشنده این مشکل را پشتیبانی و محصول را تعویض می کند . لذا با خیال آسوده می توانید فلش مموری تبلیغاتی را از طرح ترنج خریداری نمایید و به مشتریان خود هدیه دهید.

 

خرید عمده فلش مموری تبلیغاتی

برای خرید فلش مموری تبلیغاتی کافیست از طریق راه های تماس با فروشندگان ما در تماس باشید . کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود و مشاوره دقیق درباره انتخاب فلش مموری تبلیغاتی خوب با قیمت مناسب در اختیار شما میگذارند.

طرح ترنج
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *